7.mars: Måneskinnsvandring i skulpturparken

February 24, 2023

Tirsdag 7. mars kan du oppleve Kistefos på en helt ny måte, når mørket, måneskinn og snø skaper en annerledes og vakker ramme for parken.

Ganapathy kumar ve u N9 V8xq U unsplash

Tirsdag 7.mars kan du oppleve Kistefos på en helt ny måte, når mørket, måneskinn og snø skaper en annerledes og vakker ramme for parken.

Billetter må forhåndsbestilles på Ticketmaster og koster 195,- kr pr person. Prisen inkluderer noe varmt å drikke ved ankomst, inngang og omvisning.

Vi vil også gi en kort presentasjon av årets sesong på Kistefos.

Merk at ordningen med gratisbilletter for lokalbefolkningen ikke gjelder for dette arrangementet.

Det er et begrenset antall plasser, så her blir det førstemann til mølla.

Vandringen blir ledet av våre dyktige formidlere og vil vare i ca. halvannen time. Oppmøte er klokken 19.00 ved p plass, administrasjonen i Samsmoveien 41. Det er gratis parkering ved oppmøtested denne kvelden.

Du bør ta med klær etter vær, gode sko og en god lommelykt.

Vi krysser fingrene for flotte værforhold!

Image2 1