Familiedag 24. september

September 1, 2023

Velkommen til familiedag på Kistefos! Søndag 24. september fyller vi parken med gøye aktiviteter for barn, og i kafeen serveres det barnemeny.

KI028 Family Day 2023 Digi Ads 1000x785

Som alltid på Kistefos har barn til og med 16 år gratis inngang! Det er også svært hyggelig å kunne tilby gratis inngang til alle innbyggere i kommunene Jevnaker, Lunner, Nittedal og Gran i samarbeid med Sparebankstiftelsene i de respektive kommunene.

Her er dagens aktiviteter:

• Snekkerverksted
  • Malerverksted
  • Hest og kjerre
  • Kistefosmysteriet - Escaperoom-konsept
  • Lag din egen blomst i Hageutstillingen
  • Aktivitetspark
  • Hamsterhjul og hoppegrop i Industrimuseet
  • Aktivitetshefte for barn
  • Barnemeny

Aktivitetene skjer i tidsrommet 11 - 16 så ta med familien og bli med på en dag med lek og moro i inspirerende omgivelser!

Billetter kan bestilles online, via lenken over eller kjøpes ved en av inngangene. Beboere i Jevnaker, Lunner, Nittedal og Gran bes oppgi navn og adresse ved inngangen. Kistefos er et stort område så alle kommer inn.

DSCF2204
DSCF2360